خداحافظ استرالیا

ما فردا ملبورن را به مقصد تهران ترک خواهیم کرد. 

امیدوارم تجربه مهاجرت به ما کمک کند تا از خوشی های زندگی در ایران بیشتر انرژی بگیریم و برای مقابله با سختی هاش کمتر انرژی از دست دهیم .

نظرات 30 + ارسال نظر
مهراد & سارا جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:14 ب.ظ http://mehrad-sara.blogfa.com/


سلام بلاگ قشنگی داری به ما هم سر بزن

مریم جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:19 ب.ظ

مریم جان خبر بسیار عجیب و شوک برانگیزی بود، امیدوارم هرجا که هستی زندگی خوب و خوشی داشته باشی و همونطور که گفتی تجربه زندگی در استرالیا بیش از اینکه باعث مقایسه کردن و آزار دادنت باشه ، باعث افتخار و دلگرمی ات به زندگی جدیدت در وطن همیشگی ات بشه
شاد و موفق باشید

مهنوش شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:20 ق.ظ

سلام مرمر جان
من خیلی دلم میخواد بیام استرالیا زندگی کنم
خوش به حالتون
زندگی کردن اونجا راحته یا نه؟
کشور امنی هست؟
با همسرت باهم رفتین یا اون زودتراز تو برای راست و ریس کردن کارها رفت؟
خوش به حالتتتتتتتتتتت

منم آرش شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:27 ق.ظ

چرا .چی شد نی نی داری دست تنها سخت بود ؟ به هر حال هر جا که هستین سلامت باشین.

هما شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:16 ق.ظ

انشا الله که هر کجا باشین همیشه دلتون شاد و لبتون خندان باشه.

Queen شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:08 ق.ظ

سلام. کوتاه مدت؟ یا اینکه دارین بر می گردین؟ سفر بخیر

کاربر شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:31 ق.ظ

برای چی همچین تصمیمی گرفتید؟؟!

محیا شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:58 ب.ظ http://www.zendegichera.blogfa.com/

موفق باشی
مریم جان

طناز یکشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:45 ق.ظ http://www.7redrose.persianblog.ir

مریم خانومی سلام
نشد ببینمتون قبل برگشتنت. دلم برات خیلی تنگ میشه. امیدوارم همیشه خوب و خوش باشین. مراقب خودت باش و به امید دیدار اونم خیلی زود. پسرکت رو هم ببوس.

مهندس ارنست دوشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:13 ب.ظ http://www.mohandesernest.com

هر جا هستید امیدوارم شاد و سلامت باشید.

مژده سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:33 ق.ظ

سلام مریم جان

به وطنت خوش اومدی.

آفتاب تابان پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:40 ق.ظ http://www.theshinysun.blogfa.com

امیدوارم سلامت و شاد باشین و از این تجربه نهایت بهره رو ببرین

امیر شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:19 ب.ظ http://amir2au.blogfa.com

سلام
سایت خوبی داری من ازش چیزای زیادی یاد گرفتم. اول خواستم تشکر کنم و درخواست کنم برای کمک به دوستان دیگر و استفاده از تجربیات همدیگه سایت منو هم به پیوند هات اضافه کنی.
ممنون و به امید دیدار در استرالیا
amir2au.blogfa.com

Mr. Jahanshenas یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:06 ق.ظ http://our-world.blogfa.com

درود بر شما دوست عزیز ، من به روز هستم ، خوشحال میشم تشریف بیارید .... سبز باشید ...... [گل][گل][گل]

---------------------------------------------------------

پ.ن : راستی خوشا به حالتان الان که گفتید حسودی ام شد ..... کاش ما هم یک روز بتوانیم اینجا را به قصد وطنمان ترک کنیم ....

Mr. Jahanshenas یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:10 ق.ظ http://our-world.blogfa.com

درود بر شما دوست عزیز ، من به روز هستم ، خوشحال میشم تشریف بیارید .... سبز باشید ......

------------------------------------------

پ.ن : وقتی گفتید به ایران بر می گردید حسودی ام شد ... امیدوارم ما نیز به مانند دیگر ایرانیانی که جلای وطن کرده اند روزی به آنجا بازگردیم .

شهرزاد چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:31 ب.ظ

سلام مریم جون اگه میشه یه ایمیل برام بزارید فکر میکنم من احتیاج دارم به اطلاعات مربوط به تجربیات بارداری و زایمان شما در ملبورن .اگه ممکنه و اگه وقت کردید برای من یک ایمیل بزنید یا ایمیلتون رو اینجا اعلام کنید تا بتونم با شما درتماس باشم

سلام براتون میل زدم

محمدرضا پنج‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:43 ب.ظ

حداقل تا یه زمانی می موندین که پاس استرالیا رو داشته باشید!!!!
اینجوری تمام زحمات و هزینه ها و آرزوهاتون از بین میره!
ایران چرا آخه؟؟؟

شیوا دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:23 ق.ظ

مریم جان مطمئن هستم که کار به جایی کردی من و همسرم هم به فکر بازگشت هستیم میدونم که اگر بازگردیم راه و رسم زندگی بدون غر زدن به شرایط موجود در ایران را به خوبی آموختیم . یقین داشته باش که با این روحیه انرژی لازم رو برای زندگی در وطنت خواهی داشت .
امیدوارم مسافر بعدی ما باشیم

گلی دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:55 ب.ظ

سلام
لطف میکنی بگی چی باعث شد که برگردی؟
ما تازه میخواهیم بیایم!!

امیدوارم هر جا هستی خوش باشی

شادی دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:17 ب.ظ

امیدوارم هر کجا باشید در کنار خانواده ات همیشه سلامت و شاد باشید . سفر به خیر .

الهه شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:25 ب.ظ http://elasa.blogfa.com

سلام
خیلی نوشته هاتون خوب بود...اما دلیل برگشتنتون برایمن هم جای سواله...
ما این همه داریم تلاش میکنیم که بریم...اما بادلهره
خوشحال میشم اگه نظرتون روبدونم
موفق باشید
الهه

مهدی شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:55 ق.ظ

سلام
کل مطالبتون جالب بود دستتون درد نکنه
اگه می شه یه کم در مورد این که چرا برگشتین بنویسین
متشکر مهدی

محمدرضا یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:21 ق.ظ http://loosimay.blogs.jooyandeh.info

سلام

از عنوان پست بوی خداحافظی همیشگی می‌آد، امیدوارم هر جا که هستید در کنار خانوادتون با شادی زندگی کنید. احتمالا باید منتظر پست بعدیتون بمونیم تا بیشتر توضیح بدید.

راستی اگه لطف کنید آدرس وبلاگ من رو هم که لینک دادین، آپ‌دیت کنید ممنون می‌شم چون جابجاش کردم به این آدرس:
http://loosimay.blogs.jooyandeh.info

شاد باشید،
محمدرضا

ایرانی سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:36 ق.ظ http://panahandegi.blogsky.com

اقامت دائم اروپا استرالیا کانادا

داود سه‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:09 ب.ظ

سلام. بنظرم نباید با وبلاگتون قهر کنید. شما باید از کاستی های اونجا بنویسید. از مشکلات اونجا. از مسائلی که باعث شد بقول خودتون کمک کنه تا از خوشی های زندگی در ایران بیشتر انرژی بگیرین.
بنظرم در قبال هم وطن هاتون وظیفه دارین که بگین.لطفا بنویسین.

سارا - سیدنی پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:05 ب.ظ

سلام دوست عزیز
سوالی دارم که خواهشمندم به ان جواب بدهید
من 8 ماهه باردارم و در سیدنی زندگی میکنم و بعد از به دنیا امدن دخترم ( 5 ماهگی )میخواهیم به ایران برویم:
می خواستم بدونم که از کانبرا سفارت ایران برای نی نی شناسنامه رسمی ایرانی گرفتید ؟ یا فقط سرتیفیکیت تولد دادند؟
ایا برای ورود نی نی به ایران باید پاسپورت ایرانی
هم برای فرزند تازه متولد شده مان بگیریم؟ یا با همان سرتیفیکیت تولد اجازه خروج از استرالیا و داحل شدن به ایران را به او میدهند؟
ممنون میشوم اگر کمکم کنید.ارادتمند شما: سارا

سلام
ما برای رادین هم پاسپورت ایرانی گرفتیم هم استرالیایی
پاسپورت استرالیایی برای خروج از استرالیا و پاسپورت ایرانی برای ورود به ایران
البته شما می تونید از سفارت ایران تقاضای برگه عبور موقت کنید که سریع تر از صدور پاسپورت است

Mr. Jahanshenas جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:06 ب.ظ http://our-world.blogfa.com

درود بر شما دوست عزیز ، من به روزم ...... منتظر حضور سبزتون هستم ..... پاینده باشید ...

سارا - سیدنی یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:25 ق.ظ

سلام.خیلی ممنونم از جواب سوالم
ما هم بعد از ۳ سال انتظار در ایران و خرج کلی هزینه به استرالیا امدیم الان بعد از ۲ سال می خواهیم برگردیم ایران...یعد از تولد فرزندم
البته این بار دیگه هچگاه ایران رو با خارح مقایسه نمیکنم و غر نمی زنم
چون همین ایران به ظاهر داغون مزایایی داره که هیچگاه حتی تو امریکا و کانادا و استرالیا و . .. اونو پیدا نمی کنید....
خواهش میکنم به ما بگید الان که برگشتین قکر میکنید کار درستی کردین؟ اولش سخته بعد عادت میکنیم؟ یا؟
ما تو این ۴ سال خیلی خیلی از نظر مالی عقب اقتادیم
تو استرالیا من و همسرم به پوچی رسیدیم.....کمکم کنید به راهنمایی تون احتیاج داریم.....

سلام
ما که از تصمیمی که گرفتیم خوشحالیم هنوز هم پشیمون نشدیم :)))
آره به نظر من هم توی این مدت با اینکه همه مشکل اقتصادی ایران را فریاد می زنند ولی همه انگار شکر خدا درامد های خوبی داشتند ;) اما به نظرم همین اولین درس مهاجرته از زندگیت لذت ببر و این کار واقعا به پول زیادی نیاز نداره (مثل همین اوزی ها)

حتما ایران اومدید باهم در تماس خواهیم

الهام یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:11 ب.ظ http://elhamj.blogfa.com

سلام مریم خانم
من تازه وبلاگتونو پیدا کردم
خیلی دوست دارم بدونم شرایط زندگی در استرالیا چطوریه
خاله و دختر خاله من اونجا زندگی می کنن و خیلی راضین
پسر خالمم هم تازه اقدام کرده و میخواد بره
حقیقتش من هم بدم نمی یاد اقامت اونجا را بگیرم
به همین دلیل می خوام کلاسهای tafe را شرکت کنم
اگر وقت کردی کمی راهنماییم کن
ممنون

رضا دوشنبه 14 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:38 ب.ظ

سلام نمیدونم الان هم این بلاگ رو چک میکنید یا نه. من و همسرم اقدام کردیم و الان با توجه به چند موضوع که با هم و همزمان پیش اومده خیلی تصمیم گیری رو برامون پیچیده کرده.خوشحال میشم اگه از طریقی بتونم به شما لینک بشم و از تجربیات ارزشمندتون استفاده کنم.
با احترام

با سلام برام میل بزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد